ДИСКРИМІНАЦІЯ ЗА ОЗНАКОЮ СТАТІ В РЕКЛАМІ: КРІЗЬ ПРИЗМУ ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ

Автор(и)

  • К. Гриців

Анотація

ДИСКРИМІНАЦІЯ ЗА ОЗНАКОЮ СТАТІ В РЕКЛАМІ: КРІЗЬ ПРИЗМУ ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ

Біографія автора

К. Гриців

студентка юридичного факультету

Західноукраїнського національного

університету.

Науковий керівник: к.ю.н., доцент, доцент кафедри

теорії права та конституціоналізму ЗУНУ

Кравчук В. М.

Посилання

Про рекламу : Закон України від 03.07.1996 р. № 270/96-ВР : станом на 27 квіт. 2024 р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-вр#Text (дата звернення: 14.05.2024).

Калаченкова К. О., Довгань Б. В. Правові аспекти дискримінації в рекламній діяльності. Юридичний науковий електронний журнал. 2023. № 4. С. 263–265.

Вихор С. Т., Радченко О. Я. Проблема уникнення сексизму в рекламі: тенденції та наслідки. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. 2022. № 87. С. 15–19.

Стороженко К. Р. Питання гендерної нерівності та гендерно зумовлених стереотипів в українському медіапросторі : Магістерська робота. Київ, 2024. 161 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-08