Реклама як інструмент ведення сучасного бізнесу

Автор(и)

  • Н. С. Бутрин-Бока Західноукраїнський національний університет

Анотація

Реклама як інструмент ведення сучасного бізнесу

Біографія автора

  • Н. С. Бутрин-Бока, Західноукраїнський національний університет

    к.ю.н., доцент, доцент кафедри цивільного права і процесу

Посилання

Реклама: цілі, функції та сучасні види. URL: https://online.novaposhta.education/blog/reklama-cili-funkcii-ta-suchasni-vidi

Попович К. Г. Правове регулювання реклами (цивілістичний аспект). URL: https://visnyk-juris-uzhnu.com/wp-content/uploads/2023/08/37-1.pdf

Просування послуг: все, що потрібно знати. URL: https://remonline.ua/blog/how-to-promote-service-centers-on-internet/

Завантаження

Опубліковано

2025-06-17

Номер

Розділ

РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗБУДОВИ ПРАВОВОЇ ДЕРЖАВИ В УКРАЇНІ ТА КРАЇНАХ СВІТУ

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають