ІМІДЖ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ УСТАНОВ У СУЧАСНИХ НАУКОВИХ СТУДІЯХ
Анотація
ІМІДЖ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ УСТАНОВ У СУЧАСНИХ НАУКОВИХ СТУДІЯХ
Посилання
Кононенко В. І. Діловий етикет та імідж державного службовця: [навч. посіб.] / В. І. Кононенко. – К. : Знання, 2012. – 160 с.; Мельничук Я. Імідж державних службовців / Я. Мельничук // Буковинський вісник державної служби та місцевого самоврядування. – 2011. – №1. – С.40–41; Могильний С. А. Інноваційні технології формування позитивного іміджу посадових осіб органів місцевого самоврядування / С. А. Могильний // Актуальні проблеми державного управління . – Х, 2010. – №2. – (40) 6. – С. 1–8; Верех С. М. Етика Поведінки державних службовців: стан, проблеми і шляхи їх вирішення/С. М. Верех. – Режим доступу: www.kds.org.ua/blog/etika-povedinki-derzhavnih-sluzbovtsiv-stan-problemi-i-shlyahi-ih-virishennya.
Зверинцев А.Б. Коммуникационный менеджмент: Рабочая книга менеджера PR. – М.: Глоссарий, 1998.
Колодка А.В. Імідж організації як економічна категорія: сутність зміст, основні етапи формування / А. В. Колодка, С.М. Ілляшенко // Прометей. –2012. -№2(38). – С. 164-170 .
Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Экспресс курс. 2-е узд. / Пер. з англ. під ред. С.Г. Божук. –СПб.: Питер, 2006. – 464 с.
Про державну службу : Закон України від 10 грудня 2015 року № 889-VII // [Електронний ресурс]. –Режим доступу : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/889-19.
Бондаренко С.М.; Ліфар К.В. Імідж організації: сутність, зміст та основні етапи формування [ Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://knutd.edu.ua/publications/pdf/TD/2014-2/Bondarenko2015060410.pdf