НАЦІОНАЛЬНА КУЛЬТУРА ЯК ЧИННИК КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ (НА ПРИКЛАДІ ЯПОНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ)

Автор(и)

  • А Ільчишин Тернопільський національний економічний університет

Анотація

НАЦІОНАЛЬНА КУЛЬТУРА ЯК ЧИННИК КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ (НА ПРИКЛАДІ ЯПОНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ)

Посилання

Лігоненко Л. О. Підприємництво і бізнес-культура: підручник / Л.О. Лігоненко, Г.Л. Піратовський, І.В. Молоштан та ін.; за заг. ред. Л.О.Лігоненко – К.: Київ. нац. торг.- екон. ун-т, 2011. – 508 с.

Отенко І.П. Корпоративна культура: міжнародний та трансформаційний аспекти: монографія [Електронний ресурс] / І.П.Отенко, М.І.Чепелюк.–Харків : ХНЕУ ім.С. Кузнеця, 2018. –243с

Палеха Ю. Ключі до успіху, або організаційна та управлінська культури: монографія / Юрій Палеха,; ЄУФІМБ. -К.: Вид-во Європейського ун-ту фінанас., інформ. систем, менеджменту і бізнесу, 2000. -209 с.

Имаи М. Кайдзен: Ключ к успеху японских компаний / Масаки Имаи; пер. с англ. – 4-е изд. – М.: Альпина Паблишерз, 2009. – 276 с.

Лазоренко Т.В., Тимощук С.П. KAIZEN: Японська стратегія успішного бізнесу. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2018/12/68.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-16