МАС-МЕДІА ЯК КАНАЛ МАНІПУЛЯТИВНОГО ВПЛИВУ НА СУСПІЛЬСТВО

Автор(и)

  • А. Кармазин Тернопільський національний економічний університет

Анотація

МАС-МЕДІА ЯК КАНАЛ МАНІПУЛЯТИВНОГО ВПЛИВУ НА СУСПІЛЬСТВО

Посилання

Нестеряк Ю. М. Державна підтримка ЗМІ: європейські традиції та українська практика [Текст] / Ю. М. Нестеряк // Вісник Київського національного університету. Журналістика. – 2002. – № 10. – С. 50–52.

Варій М. Й. Специфічні форми і методи впливу на електорат // Політико-психологічні передвиборчі та виборчі технології: навч.посіб. – Київ. – Ельга, Ніка-Центр. – 2003. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: www.URL: http://dere.com.ua/library/variy/vybir_technology.shtml.

Шерман О. М. Політичний стереотип: місце у політичному процесі та технології формування засобами масової інформації: монографія / О. М. Шерман // Львівський держ. ун-т внутрішніх справ. – Л.: Сполом, 2008. – 228 c.

Завгородня Л. В. Стереотипи породження та сприймання журналістського твору (на матеріалі газетних текстів) [Текст] : дис. на здоб. наук. ступеня канд. філолог. наук : спец. : 10.01.08 Черкаський державний технологічний університет / Л. В. Завгородня. – Черкаси. – 2003. – 191 с.

Шерковин Ю. А. Психологические проблемы массовых информационных процессов

[Текст] / Ю. А. Шерковин. – М. : Мысль, 1973. – 215 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-16