МЕДІАСПОЖИВАННЯ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ: ОСНОВНІ ОЗНАКИ
Анотація
МЕДІАСПОЖИВАННЯ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ: ОСНОВНІ ОЗНАКИ
Посилання
Виннер Н. Кибернетика, или Управление и связь в животном и машине. м. Москва,1958.
Маклюэн Г. M. Понимание Медиа: Внешние расширения человека. URL: http://yanko.lib.ru/books/cultur/mcluhan=galaktikagutenberga=ann. htm#_Toc86617647 (дата звернення: 15.04.20).
Різун В. Начерки до методології досліджень соціальних комунікацій. URL: http://journ.univ.kiev.ua/node/431. (дата звернення: 15.04.2020).
Крайнікова Т. С. Культура медіаспоживання в Україні: [від консьюмеризму до просьюмеризму]: монографія; [за наук. ред. В. В. Різуна]. Бориспіль : Люксар, 2014. 371 с.
Хрустальов Ф. Особливості медіаспоживання різних соціальних груп. Вісник Книжкової палати. 2014. № 2. С. 23-28
Абаев М. «Человек медийный» – новая ступень эволюции или приложение к гаджету? Наука и жизнь. URL: http://www.nkj.ru/open/27523/index.php?mobile=N&ID=27523 (дата звернення: 17.04.2020).