МЕДІАСПОЖИВАННЯ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ: ОСНОВНІ ОЗНАКИ

Автор(и)

  • А. Колесник Тернопільський національний економічний університет

Анотація

МЕДІАСПОЖИВАННЯ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ: ОСНОВНІ ОЗНАКИ

Посилання

Виннер Н. Кибернетика, или Управление и связь в животном и машине. м. Москва,1958.

Маклюэн Г. M. Понимание Медиа: Внешние расширения человека. URL: http://yanko.lib.ru/books/cultur/mcluhan=galaktikagutenberga=ann. htm#_Toc86617647 (дата звернення: 15.04.20).

Різун В. Начерки до методології досліджень соціальних комунікацій. URL: http://journ.univ.kiev.ua/node/431. (дата звернення: 15.04.2020).

Крайнікова Т. С. Культура медіаспоживання в Україні: [від консьюмеризму до просьюмеризму]: монографія; [за наук. ред. В. В. Різуна]. Бориспіль : Люксар, 2014. 371 с.

Хрустальов Ф. Особливості медіаспоживання різних соціальних груп. Вісник Книжкової палати. 2014. № 2. С. 23-28

Абаев М. «Человек медийный» – новая ступень эволюции или приложение к гаджету? Наука и жизнь. URL: http://www.nkj.ru/open/27523/index.php?mobile=N&ID=27523 (дата звернення: 17.04.2020).

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-16