ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СОЦІАЛЬНИЙ СФЕРІ

Автор(и)

  • В. Йосифів Тернопільський національний економічний університет
  • О. Вонсик Тернопільський національний економічний університет

Анотація

ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СОЦІАЛЬНИЙ СФЕРІ

Посилання

Бойко. О., Левенець Ю., Шаповал Ю. Пропаганда. Політична енциклопедія. Київ : Парламентське видавництво, 2011. 610 с.

Гірняк Г. С., Домбровський І. В. Знаки і символи як об’єкт психологічного пізнання. Альманах науки. 2017. № 8. С. 51–54.

Курбан О. Соціальна реклама: держзамовлення, ринок маркетингових комунікацій чи сфера громадянської відповідальності суспільства? Дзеркало тижня. 2007. 28 квітня. С. 25.

Лапшина В. Л. Професіоналізація: сутність та структура поняття. Український соціум:науковий журнал. 2005. №2-3. С. 54–58.

Інтерактивні методи навчання : навч. посіб. / за заг. ред. : П. Шевчук, П. Фенрих. Щецін : Вид-во WSAP, 2005. 170 с.

Психологічна ефективність реклами. URL: https://creo.lviv.ua/articles/articles/psixologichna-efektivnist-reklami.html

Фурман А., Гірняк А. Передвиборчі технології як інструменти соціально-психологічної взаємодії. Вісник ХНУ імені ВН Каразіна. Серія «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи». 2017. Том 39. С. 161-166.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-16