ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ТА МОНІТОРИНГУ

Автор(и)

  • А. Мусій Тернопільський національний економічний університет
  • Р. Шупарський Тернопільський національний економічний університет

Анотація

ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ТА МОНІТОРИНГУ

Посилання

Гірняк А. Інструментальна психодидактика: технологія проектування та експертиза модульно-розвивального підручника. Психологія і суспільство. 2005. № 2. С. 145-153.

Гірняк А. Науково-методологічна експертиза модульно-розвивального підручника. Психологія і суспільство. 2006. № 3. С. 124-139.

Гірняк А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульнорозвивальних підручників. Психологія і суспільство. 2008. № 1. С. 151-157.

Психологічна експертиза. URL: https://www.hniise.gov.ua/13947-psixologchna-ekspertiza.html

Технологія соціальної експертизи. URL: https://studfile.net/preview/5189127/page:2/

Тітова Т. Є., Крикля К. П. Можливості використання моніторингу в роботі психологічної служби вишу. Психологія і особистість. 2017. № 2. С. 302-309.

Фурман А. В., Надвинична Т. Л. Психологічна служба університету: від моделі до технології. Психологія і суспільство. 2013. №2. С. 80-104.

Фурман А., Гірняк А., Гірняк Г. Громадський моніторинг роботи судів тернопільщини. Психологія і суспільство. 2016. № 3. С. 122-128.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-16