КОМПЕТЕНЦІЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ У СФЕРІ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТА ЦІЛІ

Автор(и)

  • В. Балик Західноукраїнський національний університет

Анотація

 КОМПЕТЕНЦІЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ У СФЕРІ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТА ЦІЛІ

Біографія автора

В. Балик , Західноукраїнський національний університет

студентка юридичного факультету Західноукраїнського національного університету

Науковий керівник: к.ю.н., доцент кафедри цивільного права та процесу ЗУНУ

Зайцева-Калаур І. В.

Посилання

Грицяк І. А. Цілі та компетенції як складники європейського управління. URL: http://academy.gov.ua/ej/ej1/txts/GRICYAK.htm (дата звернення: 26. 03. 2021 року).

Колесник В. Ю. Компетенція Європейського Союзу у сфері освіти. URL:

http://dspace.onua.edu.ua/bitstream/handle/11300/6155/Kolesnik%20Kom petenziya.pdf?sequence=1 (дата звернення: 26.03. 2021 року).

Колесник В. Ю. Правові основи освітньої політики ЄС: дис. канд. юр. наук : 12.00.11. Одеса. 2020. 276 с.

Краєвська О. Освітня політика Європейського союзу: становлення та механізми реалізації. Вісник Львівського університету. Серія міжнародні відносини. Випуск 28. 2011 С. 53-65.

Кульчій О.О. Досвід країн Європейського Союзу в сфері освітньої політики. Державно-управлінські студії. №6(8). 2018.

Локшина О. Відкрита освіта в європейському просторі: стратегія розбудови. Педагогічні науки теорія, історія, інноваційні технології. №2(76). 2018. С. 75-86.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-12

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають