МАНІПУЛЮВАННЯ В ЗМІ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВІЙНИ
Анотація
МАНІПУЛЮВАННЯ В ЗМІ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВІЙНИПосилання
Варій М. Й. Специфічні форми і методи впливу на електорат. Політико-психологічні передвиборчі та виборчі технології: навч.посіб. Київ: Ельга, Ніка-Центр, 2003. 117 с.
Застольська В. В. Маніпуляція як засіб формування ціннісно-нормативних уявлень в сучасних демократичних суспільствах : Альманах. Філософські проблеми гуманітарних наук. №17. 2010. С. 8-12.
Нестеряк Ю. Державна підтримка ЗМІ: європейські традиції та українська практика. Вісник Київського національного університету. Журналістика. 2002. №10. С. 50–52.
Ноэль-Нойман Э. Общественное мнение. Открытие спирали молчания / пер. с нем., общ. ред. и предисл. Мансурова Н. С. Москва : Прогресс-Академия, Весь Мир, 1996. 352 с.
Пирогова Ю. К., Баранов А. Н., Паршин П. Б. Рекламный текст: семиотика и лингвистика. Москва, 2000, С. 56-57.
Шиллер Г. Манипуляторы сознанием / пер. с англ.; науч. ред. Я. Н. Засурский. Москва : Мысль, 1980. 78 с.
Шкіцька І. Ю. Маніпулятивні тактики позитиву : лінгвістичний аспект : монографія / за наук. ред. проф. В. М. Бріцина. Київ: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2012. 440 с.