МАНІПУЛЮВАННЯ В ЗМІ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВІЙНИ

Автор(и)

  • С. Вовкотруб Тернопільський національний економічний університет

Анотація

МАНІПУЛЮВАННЯ В ЗМІ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВІЙНИ

Біографія автора

С. Вовкотруб , Тернопільський національний економічний університет

студент IV курсу юридичного факультету Тернопільського національного економічного університету

Науковий керівник: д-р. філол. наук, професор кафедри документознавства, інформаційної діяльності та українознавства

Шкіцька І.Ю.

Посилання

Варій М. Й. Специфічні форми і методи впливу на електорат. Політико-психологічні передвиборчі та виборчі технології: навч.посіб. Київ: Ельга, Ніка-Центр, 2003. 117 с.

Застольська В. В. Маніпуляція як засіб формування ціннісно-нормативних уявлень в сучасних демократичних суспільствах : Альманах. Філософські проблеми гуманітарних наук. №17. 2010. С. 8-12.

Нестеряк Ю. Державна підтримка ЗМІ: європейські традиції та українська практика. Вісник Київського національного університету. Журналістика. 2002. №10. С. 50–52.

Ноэль-Нойман Э. Общественное мнение. Открытие спирали молчания / пер. с нем., общ. ред. и предисл. Мансурова Н. С. Москва : Прогресс-Академия, Весь Мир, 1996. 352 с.

Пирогова Ю. К., Баранов А. Н., Паршин П. Б. Рекламный текст: семиотика и лингвистика. Москва, 2000, С. 56-57.

Шиллер Г. Манипуляторы сознанием / пер. с англ.; науч. ред. Я. Н. Засурский. Москва : Мысль, 1980. 78 с.

Шкіцька І. Ю. Маніпулятивні тактики позитиву : лінгвістичний аспект : монографія / за наук. ред. проф. В. М. Бріцина. Київ: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2012. 440 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-15