ОСНОВНІ ВИДИ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ

Автор(и)

  • В. Холопова Тернопільський національний економічний університет

Анотація

ОСНОВНІ ВИДИ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ

Біографія автора

В. Холопова , Тернопільський національний економічний університет

студентка IV курсу юридичного факультету Тернопільського національного економічного університету

Науковий керівник: д-р філол. наук, професор кафедри документознавства, інформаційної діяльності та українознавства ТНЕУ

Шкіцька І. Ю.

Посилання

URL:https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%821%80%D0%B5%D0%BA%D0%B%D0%B0%D0%BC%D0%B0.

Кордубайло Г. В., Чиж В. І. Етапи розвитку Інтернет маркетингу промислових підприємств. Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. 2014. №8. С. 78-82. URL: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgibin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?-21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=VSUNU_2014_8_17

Про Інтернет рекламу: Закон України від 08.09.2008 р. №3126. URL: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JF2EU00A.html (дата звернення: 08.05.2018).

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-15