ПСИХОСОЦІАЛЬНІ ЧИННИКИ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО НАВЧАННЯ У ЗВО

Автор(и)

  • І. Бернацька Тернопільський національний економічний університет

Анотація

ПСИХОСОЦІАЛЬНІ ЧИННИКИ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО НАВЧАННЯ У ЗВО

Біографія автора

І. Бернацька , Тернопільський національний економічний університет

студентка ІV курсу юридичного факультету Тернопільського національного економічного університету.

Науковий керівник: к.п.н., доцент кафедри психології та соціальної роботи

Коваль О.Є.

Посилання

Белоус О. В. Методология использования саморегуляции как фактора реализации психологического потенциала педагога. URL: http://elib.org.ua/psychology/ua_readme.php?subaction=showfull&id=1413979191&archive=&start_from=&ucat=&.

Гринців М. В. Особливості саморегуляції майбутніх психологів як чинник їхнього професійного становлення: автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. психол. студ.: 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. Київ. 2016. 20 с.

Панкратов В. Н. Саморегуляция психического здоровья: Практическое руководство. М. : Изд-во Института психотерапии. 2001. 352 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-15